2016년 1월 11일 월요일

Шашин дэлгэрүүлэх ажил үйлд явахаас өмнөх даатгал залбирал

Үйл ажиллагааны өмнөх даатгал залбирал
(Ante operationem - Before activities)

Шашин дэлгэрүүлэх ажил үйлд явахаас өмнөх
даатгал залбирал
(Oratio ad apostolatum -
Prayer Before Leaving for Apostolate)

Аяа, аугаа эмч бас Эзэн минь.
Танаас хамаг төгс авьяaс билиг гарах учиртай тул би
таны өмнө өвдөг сөгдөж байна.
Та миний гарт ур чадвар, миний оюун ухаанд алсын
хараа, миний зүрх сэтгэлд дөлгөөн ба даруу занг
хайрлана уу хэмээн би танаас залбиран гуйж байна.
Та зовлонтой хүмүүсийн тамирдлыг тайлахын тулд
надад сэтгэл шулуудалт, хүчин чадал ба эрхийг
биелүүлэх үнэн биелэлтийг хайрлана уу.
Та миний зүрх сэтгэлээс алив заль мэх ба дэлхий
ертөнцийн зугаа цэнгэлийг зайлуулна уу. Тиймийн
тул би хүүхдийн эгэл итгэл бишрэлээр танд өөрийгөө
даатгана. Амэн.

Дуу: Аяа, Мариа, та замдаа бидэнтэй хамт явна уу.
Алхам тутам та биднийг хөтлөнө үү.
Аяа, та хайрт Хүү лүгээ биднийг хөтлөнө үү.
Аяа, Мариа, та бидэнтэй хамт явна уу.

/Даатгал залбирлын СУДАР ном, 266 нүүр/

댓글 없음:

댓글 쓰기